.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشاگری مربی معزول تیم ملی فوتبال

مرتضی دهرويه مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از برکناري مسئولیت در نامه ای خطاب به رئيس فدراسيون فوتبال برخی از زد و بندها و مسائل پشت پرده در این تیم را افشا کرده است...

دهرویه خواهرزاده مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و از فعالان ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان است.

متن نامه به این شرح است:
"جناب اقاي کفاشيان رياست محترم فدراسيون فوتبال
سلام عليکم
احتراما به استحضار ميرساند اينجانب مرتضي دهرويه در ابتداي سال 88 بعد از تاييد کميته فني و طي حکمي از سوي اقاي نبي دبير کل فدراسيون به افتخار مربيگري تيم ملي فوتبال ساحلي نايل شدم در سال 88 موفق به کسب عنوان چهارمي اسيا شديم اما در سال 89پس از دريافت مدرک مربيگري حرفه ايي رشته ساحلي در دمام عربستان به عنوان سرمربي در تورنمت هفت جانبه مجارستان به همراه تيم ملي ساحلي موفق به کسب مقام قهرماني شديم و من حقير فني ترين مربي مسابقات شناخته شدم و بعد از ان هم در کشور ژاپن موفق به دو پيروزي ارزشمند در مقابل اين تيم شديم بعد از حضور اکتاويو سرمربي برزيلي به مدت 45 روز در مسابقات المپيک اسيايي در کشور عمان به مقام سوم رسيديم ولي بنا به دلايل نامعلومي در اين اردو که در تاريخ پنجم بهمن تشکيل شد از ليست مربيگري تيم ملي خارج شدم البته دلايل ان فکر کنم بيان برخي انتقاداتي بود که در سايتها و روزنامه ها به چاپ رسيد البته تمام اين مطالب ها را با حضور در دفتر اقايان معيني و نبي به اطلاع رسانده بودم ولي هيچ واکنشي را شاهد نبودم به هر حال جناب اقاي کفاشيان از حضرتعالي که هميشه دغدغه هاي زيادي جهت رشد و اعتلاي فوتبال را داريد درخواست مي نمايم تا اولا دستور فرماييد تا اقدامات لازم جهت پرداخت حق الزحمه اينجانب از ابتداي سال 89 تا پايان ديماه به عمل ايد و دوم اينکه لطف کرده براي روشن شدن اذهان حداقل شما به جاي رئيس کميته ساحلي به سئوالات زير پاسخ دهيد.

1-در سال 88 رضا صادقپور عليرغم مخالفت ها در کميته فني با سماجت رئيس کميته به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شد ايا ميدانيد چرا؟چون بنا به سفارش مدير کل تربيت بدني وقت استان که يک کرمانشاهي بود مبني بر همکاري براي خروج تيم ليگ دو صنايع طلايي از استان سمنان با انتخاب صادقپور که يک کرمانشاهي و همشهري مدير کل بود اين مشکل حل مي شد، ايا شما اطلاع داشتيد؟

2-در سال 89 در مدتي عباس هاشم پور به عنوان مربي در خدمت تيم ملي بود ولي عدر ايشان خواسته شدو بعد سيد امير موسوي نيا به عنوان سرمربي سه هفته در تيم ملي بود و بعد از سفر ژاپن با بيان بسياري از حقايق به اقاي معيني عطاي کار کردن را به لقايش بخشيد و انگاه اکتاويو برزيلي با اصرار رئيس کميته بعد از پنج ماه سر کار گذاشتن مسئولين کميته با شرايط خاص(گرفتن دلار مبلغ قرارداد،اوردن همسر،امکانات هتل و موبايل و...)فقط حدود 45 روز سرمربيگري کرد وبه خاطر دخالت هاي بيشمار رئيس کميته حاضر نشد که برگردد و بعد هم که عذر من خواسته شد و در حال حاضر با توجه به مدت کمتر از يکماه به شروع مسابقات مقدماتي جام جهاني تيم سرمربي ندارد؟

3-ايا مي دانيد در سال 88 مسئول تدارکات مبلغ سه و نيم ميليون تومان گرفت و من مربي مبلغ چهار و نيم ميليون تومان و جالب اينجاست که مسئول تدارکات به خاطر ندادن درصدي از مبلغ قراردادش به رئيس کميته از حضور کنار تيم ملي کنارگذاشته شد؟

4-چرا در سال 89 تيم ملي در تمامي اردوها نه سرپرست داشت و نه مسئول تدارکات و وظيفه انها به دوش بازيکنان بود ؟
5-جناب اقاي کفاشيان ايا خود شما هيچ اطلاعي داريد از شرکت يک ويک اسپانسر تيم ملي در مسابقات اسيايي 88 چقدر دريافت شد و چرا هيچ مبلغي به بازيکنان بابت پاداش پرداخت نشد؟
6- برکناري ايشان از رياست هيات فوتبال استان به من مربي سمناني چه ربطي داشت که بايد از فعاليت در تيم ملي محروم شوم؟ضمن اينکه با اسناد و مدارک موجود در خارج شدن تيم ليگ دويي استان سمنان که امال و ارزوهاي جوانان يک استان بود مبلغي بيش از يکصد ميليون تومان سود کند و جالب اينجاست که عنوان کند مبلغي را نيز به مشاور حضرتعالي بابت کمک به يگ پيرزن محروم داده است!!!
7-گفتني است ارزش پيراهن تيم ملي بر هيچکس پوشيده نيست ولي خبر داريد وي چندين بار برخي از اشنايان و بچه محل هايش را وارد اردو کرده و عليرغم مخالفت مربيان در تمرينات شرکت داده است؟
8-رياست محترم فدراسيون ايا خبر داريد در تيم ملي فوتبال ساحلي بازيکنان سفارشي وجود دارد؟

9-چرا بايد اختلاف وي با قديمي هاي فوتبال ساحلي و به ويژه کريم مقدم بنيانگذار اين رشته در ايران باعث شود برخي از بازيکنان خوب تيم سايپا که در ليگ برتر هم قهرمان شدند به تيم ملي دعوت نشوند؟
10-ايا هيچ نظارتي بر فاکتورهاي ارائه شده رئيس کميته به امور مالي وجود دارد و حتي نظارت بر پرداخت دلارهاي مسافرت ها و...که در اين زمينه سخن زياد است.

11-ايا از نوع برخوردها و ادبيات وي با کادر فني و بازيکنان خبري داريد؟ايا ميدانيد بازيکنان حق هيچ خواسته و اعتراضي را ندارند؟ايا ميدانيد مهران مرشدي زاده يکي از بازيکنان اصلي تيم به بهانه سلام نکردن به رئيس کميته ساحلي از سفر ژاپن خط خورد؟ايا ميدانيد در ژاپن رئيس کميته ساحلي با بازيکنان تا ساعت يک و دو نيمه شب گل يا پوچ بازي ميکرده و....؟

12-براستي جايگاه رئيس کميته ميان اهالي فوتبال ساحلي کجاست ؟و جالب اينجاست تمام کارها فقط توسط شخص ايشان که هيچ سررشته ايي در اين رشته ندارد انجام ميگيرد؟و نايب رئيس و دبير کميته هيچ نقشي در تصميمات ندارند و فقط زحمات برگزاري منظم ليگ و مسايل مربوط به ان را اجراي مي کنند .

13-يکي از مشکلات ديگر رشته فوتبال ساحلي نداشتن حتي يک اتاق براي رسيدگي به امور اين رشته مي باشد البته رئيس کميته با حضور در هر اتاق فدراسيون فقط به دنبال نقل اخبار اتاق ديگر ميباشد و بسياري از اختلافات از همين امر سررشته گرفته است.

جناب اقاي کفاشيان با توجه به تمام موارد فوق باور بفرماييد حضور تيم ملي فوتبال ساحلي در جام جهاني به شدت در معرض خطر است مگر اينکه حضرتعالي با اقدامات مناسب خود شوکي بر اين تيم وارد نماييد چون اين تيم از نظر شرايط رواني در سطح بسيار پايين مي باشد .

رياست محترم فدراسيون حرف براي گفتن بسيار است و خود کرده را تدبير نيست چون خودمن حقير سبب حضور اين فرد در فوتبال و فوتبال ساحلي شدم البته بايد اعتراف کنم فريب حرفها وکارهاي عوامفريبانه ايشان را خوردم که جا دارد از جنابعالي و جامعه دوست داشتني فوتبال ساحلي و ملت شريف ايران عذرخواهي نمايم اما در حالي اين حقايق را مطرح کردم که حضرتعالي اطلاع داريد شانس افتخار سر مربيگري تيم ملي را هم داشتم ولي از انجايي که خود يک رزمنده و جانباز دفاع مقدس بوده و وظيفه ديني خود مي دانستم تا چشم بر پست هاي دنيوي ببندم و با وجداني راحت به زندگي ادامه دهم و معتقدم خدمت در تيم ملي حاصل ريخته شدن خون هزاران هزار شهيد مي باشد که بر ما سپرده شده است .

«خدايا چنان کن که سرانجام کار تو خشنود باشي و ما رستگار»
مرتضي دهرويه
عضو کوچک جامعه فوتبال ساحلي ايران"


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.